주식 기업 비즈니스

산미구엘 주식회사 (San Miguel Corporation)

백모씨 2024. 7. 14. 03:00
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Our Values

We do what is right


We believe in profit with honor. For us, this simply means doing what we’ll say we’ll do and acting with honesty, fairness and integrity.

We believe in doing our best


We will give every single person we touch the best we can offer. We are passionate about our brands, products and services.

We take accountability for our decisions


We hold ourselves accountable for delivering results, we keep to our commitments and we take responsibility for our actions.

We think innovation


Our innovation lends us agility and is driven by our understanding of what our customers and stakeholders need.

We help our people succeed


We believe in treating each other with respect. We cultivate a culture that recognizes the individuality and contributions of each of our employees, helping them to become productive and responsible members of society.

We are a good neighbor
We are a positive force in our communities. We believe in doing what is good for the greatest number of people.

We advocate sustainable development


We believe in using only what we need and integrating sustainability practices into our operations. Water stewardship, energy optimization and reducing waste are our key environmental priorities.

 

 

우리의 가치

우리는 옳은 일을 합니다.


우리는 명예롭게 얻는 이익을 믿습니다. 우리에게 이것은 단순히 우리가 하겠다고 약속한 일을 하고, 정직하고 공정하며 성실하게 행동하는 것을 의미합니다.

우리는 최선을 다한다고 믿습니다.


우리는 우리가 접촉하는 모든 사람에게 우리가 제공할 수 있는 최고를 제공할 것입니다. 우리는 브랜드, 제품 및 서비스에 열정을 갖고 있습니다.

우리는 우리의 결정에 책임을 집니다.
우리는 결과를 제공할 책임이 있으며 약속을 지키고 행동에 책임을 집니다.

우리는 혁신을 생각합니다.


우리의 혁신은 우리에게 민첩성을 부여하며 고객과 이해관계자가 필요로 하는 것이 무엇인지에 대한 이해를 바탕으로 이루어집니다.

우리는 사람들의 성공을 돕습니다.


우리는 서로를 존중하는 것이 중요하다고 믿습니다. 우리는 직원 개개인의 개성과 기여를 인정하는 문화를 조성하여 그들이 생산적이고 책임감 있는 사회 구성원이 되도록 돕습니다.

우리는 좋은 이웃입니다.
우리는 지역사회에서 긍정적인 힘을 발휘합니다. 우리는 최대 다수의 사람들을 위해 좋은 일을 해야 한다고 믿습니다.

우리는 지속 가능한 발전을 옹호합니다.


우리는 필요한 것만 사용하고 지속 가능성 관행을 우리 운영에 통합해야 한다고 믿습니다. 물 관리, 에너지 최적화 및 폐기물 감소는 우리의 주요 환경 우선순위입니다.

 

 

 

 

 

OUR STRATEGY

San Miguel’s goal is to help people enjoy and make progress in their lives through the many products and services that our company offers. We want to give every customer and consumer we touch access to the best we can offer—whether in terms of quality, affordability or choice.

Our strategy for achieving these goals has five major elements which are common to both our traditional and new businesses:

Enhance value of our established businesses.


We aim to enhance the value of our established businesses, ever striving to achieve even greater efficiencies and operational excellence. We will strengthen our brands by improving product visibility and targeting areas where there is room for growth in market share.

Continue to diversify into industries that underpin the development and growth of the Philippine economy.
In addition to organic growth, we continue to seek strategic acquisition and greenfield opportunities, positioning our businesses in a way to best contribute to our country’s economic growth and industrial development.

Identify and pursue synergies across businesses through vertical integration, platform matching and channel management.
We will create an even broader distribution network for our products and expand our customer base by identifying synergies across our various businesses. In addition, we are pursuing plans to integrate our production and distribution facilities for both our established and newly acquired businesses to generate additional cost savings and efficiencies.

Invest in and develop businesses with market leading positions.


San Miguel intends to further enhance our market position in the Philippines by leveraging the company’s financial resources and experience to allow it to continue to introduce new products and services. Potential investments to develop or expand existing businesses include building additional service and micro-filling stations, constructing new power plants, expanding our power generation and food portfolios. We believe our strong domestic market position provides an effective platform to develop markets for an expanding product availability and distribution. And we will continue to invest in and develop businesses that have the potential to gain leading positions in their respective markets and industries.

Adopt world-leading practices and joint development of businesses.
We will develop strategic partnerships with global industry leaders, including Kirin in the beverages business, Nihon Yamamura in our packaging business and Hormel in our food business. These partnerships provide technical knowledge, marketing and expansion opportunities.

 

우리의 전략

산미구엘의 목표는 우리 회사가 제공하는 다양한 제품과 서비스를 통해 사람들이 삶을 즐기고 발전할 수 있도록 돕는 것입니다.

 

 우리는 우리가 접촉하는 모든 고객과 소비자에게 품질, 경제성 또는 선택의 측면에서 우리가 제공할 수 있는 최고의 제품을 제공하고자 합니다.

이러한 목표를 달성하기 위한 우리의 전략에는 기존 비즈니스와 신규 비즈니스 모두에 공통적인 5가지 주요 요소가 있습니다.

기존 사업의 가치를 향상시킵니다.


우리는 기존 비즈니스의 가치를 향상시키는 것을 목표로 하며, 더욱 높은 효율성과 운영 우수성을 달성하기 위해 끊임없이 노력하고 있습니다. 우리는 제품 가시성을 개선하고 시장 점유율이 증가할 수 있는 영역을 타겟팅하여 브랜드를 강화할 것입니다.

필리핀 경제의 발전과 성장을 뒷받침하는 산업으로 계속해서 다각화하겠습니다.


유기적 성장 외에도 우리는 계속해서 전략적 인수 및 신규 기회를 모색하여 국가의 경제 성장과 산업 발전에 가장 잘 기여할 수 있는 방식으로 비즈니스를 포지셔닝합니다.

수직적 통합, 플랫폼 매칭, 채널 관리를 통해 사업 전반에 걸친 시너지를 파악하고 추구합니다.


더욱 폭넓은 제품 유통망을 구축하고, 다양한 사업 전반에 걸쳐 시너지를 발굴해 고객 기반을 확대해 나가겠습니다. 또한 기존 사업과 새로 인수한 사업 모두에 대한 생산 및 유통 시설을 통합하여 추가적인 비용 절감과 효율성을 창출할 계획을 추진하고 있습니다.

시장을 선도하는 기업에 투자하고 발전시켜 보세요.

San Miguel은 회사의 재정 자원과 경험을 활용하여 새로운 제품과 서비스를 지속적으로 출시함으로써 필리핀에서의 시장 지위를 더욱 강화할 계획입니다. 

 

기존 사업을 개발하거나 확장하기 위한 잠재적인 투자에는 추가 서비스 및 소규모 충전소 건설, 새로운 발전소 건설, 발전 및 식품 포트폴리오 확장이 포함됩니다. 우리는 우리의 강력한 국내 시장 입지가 제품 가용성 및 유통 확대를 위한 시장 개발을 위한 효과적인 플랫폼을 제공한다고 믿습니다.

 그리고 우리는 해당 시장과 산업에서 선도적인 위치를 차지할 수 있는 잠재력을 가진 사업에 지속적으로 투자하고 개발할 것입니다.

세계 최고의 관행을 채택하고 비즈니스의 공동 발전을 도모합니다.


우리는 음료 사업의 기린(Kirin), 포장 사업의 니혼 야마무라(Nihon Yamamura), 식품 사업의 호멜(Hormel) 등 글로벌 업계 리더들과 전략적 파트너십을 발전시킬 것입니다. 이러한 파트너십은 기술 지식, 마케팅 및 확장 기회를 제공할것입니다.