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선택의 폭을 넓히고 설탕량을 줄여나가는 코카콜라

백모씨 2024. 10. 7. 03:41
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사진 출처 코카콜라

 

More drinks, less sugar​.


As we continue to evolve as a total beverage company and respond to consumers’ desires for more choices across categories, we are reducing added sugar while providing more drinks with nutrition benefits; optimizing our mix of products; offering more small packaging choices; and providing consumers with clear nutrition information.

 

더 많은 음료수, 더 적은 설탕.


우리는 종합 음료 회사로 계속 발전하고 카테고리 전반에 걸쳐 더 많은 선택을 원하는 소비자의 욕구에 부응하면서 첨가당을 줄이고 영양 혜택이 있는 더 많은 음료를 제공하고 있습니다. 제품 혼합 최적화 더 작은 포장 선택을 제공합니다. 소비자에게 명확한 영양정보를 제공합니다. -Coca Cola

 

 

 

 

 

 

 

Reducing Added Sugar


900,000+ tons of added sugar removed from our global portfolio cumulatively through efforts to reformulate more than 1,000 beverages from 2017-2022

 

첨가된 설탕 줄이기


2017년부터 2022년까지 1,000종 이상의 음료를 재구성하려는 노력을 통해 누적적으로 900,000톤 이상의 첨가 설탕이 글로벌 포트폴리오에서 제거되었습니다.

 

 

 

 

 

 

Launching New Products Globally
246 low- or no-sugar products were launched in 2022

 

글로벌 신제품 출시
2022년 저당 또는 무당 제품 246개 출시

 

설탕을 줄여나가는 코카콜라와 같은 제품은 일반적으로 "로우슈거" 또는 "제로슈거" 제품군에 속합니다. 이 제품들은 건강을 중요시하는 소비자들의 요구를 반영하여 설탕과 칼로리를 줄이거나 없앤 음료입니다.

 

 

 

 

 

Commitment to Low-Sugar Products
~68% of the products in our beverage portfolio have less than 100 calories per 12-ounce serving AND 29% of our volume sold in 2022 was low- or no-calorie 

 

저당 제품에 대한 약속
당사 음료 포트폴리오 제품 중 약 68%는 12온스당 100칼로리 미만이며, 2022년 판매된 판매량의 29%는 저칼로리 또는 무칼로리였습니다.

 

 

 

 

 

Nutritional Beverages
We are offering a portfolio of drinks with nutrition and hydration benefits, including juices, teas, waters and other non-sparkling beverages

 

영양 음료
우리는 주스, 차, 물 및 기타 탄산이 없는 음료를 포함하여 영양 및 수분 공급 혜택을 갖춘 음료 포트폴리오를 제공하고 있습니다.

 

 

 

 

 

Changing the recipe across our portfolio
We realize more consumers are looking for reduced sugar and no added sugar drinks. We continue to innovate across our portfolio to deliver more beverage options with less added sugar and expand the availability of low and no-sugar beverages.

As of 2022, we’ve reduced sugar by at least 30% in some of our leading brands in several markets around the world, including

Coca‑Cola, Fanta, Sprite, and Fuze Tea.

Smaller Packaging, More Control
People can enjoy the drinks they love in sizes that help them more easily control how much sugar they consume. These include 7.5-oz. mini cans and 8-oz. glass bottles in many markets.

As of 2022, about 44% of our sparkling soft drink brands come in packages of 8.5 ounces or less. We continue to expand availability of these package sizes across markets.

 

 

포트폴리오 전반에 걸쳐 레시피 변경


우리는 더 많은 소비자들이 설탕을 첨가하지 않고 설탕을 첨가하지 않은 음료를 찾고 있다는 것을 알고 있습니다. 우리는 설탕을 덜 첨가한 더 많은 음료 옵션을 제공하고 저당 및 무설탕 음료의 가용성을 확대하기 위해 포트폴리오 전반에 걸쳐 지속적으로 혁신을 이루고 있습니다.

2022년 현재 우리는 다음을 포함하여 전 세계 여러 시장의 일부 주요 브랜드에서 설탕을 최소 30% 줄였습니다.

코카콜라, 환타, 스프라이트, 퓨즈 차.

더 작은 포장, 더 많은 제어


사람들은 자신이 좋아하는 음료를 자신이 소비하는 설탕의 양을 더 쉽게 조절할 수 있는 크기로 즐길 수 있습니다. 여기에는 7.5온스가 포함됩니다. 많은 시장에서 유리병. 미니 캔과 8온스. 

2022년 현재 당사의 스파클링 청량음료 브랜드 중 약 44%가 8.5온스 이하의 패키지로 제공됩니다. 우리는 시장 전반에 걸쳐 이러한 패키지 크기의 가용성을 계속 확대하고 있습니다.

 

 

 

 

https://www.coca-colacompany.com/

 

The Coca-Cola Company: Refresh the World. Make a Difference

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www.coca-colacompany.com